Πληρωμή και επιστροφή χρημάτων

Εδώ μπορείτε να μάθετε τα πάντα σχετικά με την πληρωμή και την επιστροφή της παραγγελίας σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας για λεπτομερείς πληροφορίες ή ατομικές προσφορές. Η περιοχή παράδοσης περιλαμβάνει επί του παρόντος όλη την Ευρώπη.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Εταιρεία άμεση χρέωση

Μόνο για εταιρικούς πελάτες!
Για την άμεση χρέωση της εταιρείας πρέπει να υπογράψετε μια εντολή άμεσης χρέωσης μία φορά και να το στείλετε στην τράπεζά σας. Μια άμεση χρέωση της εταιρείας δεν σας επιτρέπει να επιστρέψετε τα ποσά. Μπορείτε να πάρετε όλες τις λεπτομέρειες από τον σύμβουλο πελατών σας.


Κάντε κλικ στην επιλογή Λήψη εδώ.

Όλες οι πληροφορίες με μια ματιά!

Τηλέφωνο: +49 8724 285960
Email: info@altruan.de

1. Ποιες μέθοδοι πληρωμής προσφέρουμε;

  • Προσφέρουμε διάφορες μεθόδους πληρωμής για να το καταστήσουμε όσο το δυνατόν πιο άνετα. Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα, PayPal, Sofortüberweisung, άμεση χρέωση, προπληρωμή, τιμολόγιο ή άλλους κοινούς παρόχους υπηρεσιών πληρωμών.

2. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση για επιστροφή χρημάτων;

  • Για να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Παρακαλούμε να έχετε τον αριθμό παραγγελίας σας και να αναφέρετε τον λόγο για την επιστροφή χρημάτων. Επεξεργαζόμαστε αιτήματα αποζημίωσης σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας και τις νομικές διατάξεις. Το δικαίωμά σας σε επιστροφή χρημάτων εξαρτάται από τις μεμονωμένες συνθήκες και τον λόγο για την επιστροφή χρημάτων.

3. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εάν έχω ήδη πληρώσει;

  • Ναι, είναι δυνατόν να ακυρώσετε μια παραγγελία, εφόσον δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Επικοινωνήστε αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να κανονίσετε μια ακύρωση. Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα απόσυρσης και να επιστρέψετε τα εμπορεύματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Μετά τον έλεγχο των επιστρεφόμενων αγαθών, η τιμή αγοράς θα επιστραφεί.

4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επιστροφή χρημάτων μου;

  • Αφού εγκριθεί το αίτημά σας επιστροφής, το ποσό θα παραπεμφθεί στον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε εντός 14 ημερών. Ωστόσο, ανάλογα με την τράπεζά σας ή τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμής, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες για να εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό σας.